Για Α2 Φάση Ατομικής Αξιολόγησης, Συνάντηση με Διευθυντές και Προϊσταμένες, Έκτακτη Γενική Συνέλευση

Όλοι μαζί, μια γροθιά συνεχίζουμε τη μάχη ενάντια στην ατομική αξιολόγηση!

Δευτέρα 5 Φλεβάρη, στις 19:00, Σύσκεψη – Ενημερωτική Συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου του Παρθενώνα με τις Διευθύντριες, τους Διευθυντές, τις Προϊσταμένες και τους Προϊστάμενους των Σχολείων του Συλλόγου μας, στο 76ο Δημοτικό Σχολείο (Κυκλώπων 6, ΗΣΑΠ Πετράλωνα)

Δευτέρα 12 Φλεβάρη Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας, στις 18:30, στο 76ο Δημοτικό Σχολείο

Χαιρετίζουμε τους νεοδιόριστους και τις νεοδιόριστες συναδέλφους του Συλλόγου μας που έχουν υπογράψει και συμμετέχουν στην Απεργία- Αποχή ενάντια στις διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης! Χαιρετίζουμε την τεράστια πλειοψηφία των υπόλοιπων συναδέλφων, τις Προϊσταμένες, τους Προϊστάμενους, τις Διευθύντριες και τους Διευθυντές που έχουν συνταχτεί με τον μεγαλειώδη αγώνα του κλάδου και έχουν ήδη υπογράψει Απεργία Αποχή από την ατομική αξιολόγηση. Που έμπρακτα με τη συμμετοχή τους στην Απεργία- Αποχή στηρίζουν τους/τις νεοδιόριστους/ες και αντιστέκονται σε κάθε απόπειρα κατηγοριοποίησης των συναδέλφων, των σχολείων, των μαθητών και μαθητριών μας!

Αυτές τις ημέρες και μετά τη δημοσίευση της εγκυκλίου για την έναρξη της δεύτερης φάσης της ατομικής αξιολόγησης (Α2) το Υπουργείο περνάει σε μια νέα, ποιοτικά αναβαθμισμένη προσπάθεια εκβιασμού και πίεσης των εκπαιδευτικών, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να επιταχύνει μια διαδικασία που έχει αποτύχει πλήρως και έχει μπλοκαριστεί από τον αγώνα που δίνουμε ενωμένοι χιλιάδες εκπαιδευτικοί. Τα σχέδιά κυβέρνησης και υπουργείου δεν προχωράνε κάτω από την πάλη μας και τη συμμετοχή μας στις συλλογικές μας αποφάσεις.

Το ομολόγησαν και οι ίδιοι στη συνάντηση του Γ.Γ. του Υπουργείου προς τους Διευθυντές και Προϊσταμένους των σχολείων την προηγούμενη εβδομάδα. Μια μικρή μειοψηφία συναδέλφων, κάτω από πίεση και τον φόβο έχει συμμετάσχει στην πρώτη φάση της λεγόμενης αξιολόγησης σε όλη την Ελλάδα. Στην Αττική, η συμμετοχή στην ατομική αξιολόγηση δεν ξεπερνά το 10% των νεοδιόριστων.

Τώρα, κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας «παρακάμπτοντας» το ότι η Α1 φάση έχει μείνει κυριολεκτικά στα χαρτιά, επιχειρούν να επιστρατεύσουν – εκβιάσουν τους διευθυντές-προϊσταμένους των σχολικών μονάδων με στόχο την προώθηση της κατηγοριοποίησης εκπαιδευτικών και σχολείων. Και αυτή τους η απόπειρα θα πέσει στο κενό. Θα υπερασπιστούμε τον ρόλο του εκπαιδευτικού, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.

Οι διευθυντές/ντριες και οι προϊστάμενες/οι των νηπιαγωγείων καλούνται από το ΥΠΑΙΘΑ να πάρουν τον ρόλο του/της αξιολογητή/τριας των συναδέλφων/ισσών τους και να βρεθούν απέναντί τους με σκοπό να τις/τους βαθμολογήσουν. Μάλιστα το ΥΠΑΙΘΑ νουθέτησε και τις/τους διευθυντές/ντριες, προϊσταμένες/ους να μη βάλουν σε όλες/όλους υψηλές βαθμολογίες γιατί έτσι δεν θα μπορεί να επιτευχθεί ο στόχος της αξιολόγησης. Το ΥΠΑΙΘΑ επιχειρεί να διαχωρίσει τους/ τις διευθυντές/ντριες από τους Συλλόγους Διδασκόντων και να τους θέσει απέναντι από τις/ τους νεοδιόριστους τώρα, αλλά και στο σύνολο των συναδέλφων σε δεύτερο χρόνο! Τους καλούμε να υπερασπιστούν κι αυτοί από το ρόλο τους το δημόσιο δωρεάν Σχολείο, την ισότητα, τη δικαιοσύνη και την ενότητα στους Συλλόγους Διδασκόντων και να ταχθούν με τον αγώνα που δίνουν όλο αυτό το χρονικό διάστημα και οι νεοδιόριστες/οι και όλος ο κλάδος.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο/η εκπαιδευτικός κρίνεται συνολικά ως μη ικανοποιητικός αν σε ένα από τα τρία αξιολογικά στάδια (Α1, Α2, Β) κριθεί ως μη ικανοποιητικός. Ο αξιολογικός ρόλος λοιπόν, του διευθυντή/ντριας, προϊσταμένης/ου αποκτά καθοριστικό ρόλο για την υπηρεσιακή μας κατάσταση.

Με την ενεργοποίηση του Α2 ο/η διευθυντής/ντρια, προϊσταμένη/ος των σχολικών μονάδων μετατρέπεται σε διοικητικό και παιδαγωγικό αξιολογητή που ελέγχει, κρίνει, παρακολουθεί, καταγράφει, παρατηρεί, και τελικά βαθμολογεί τους εκπαιδευτικούς του σχολείου! Με τον τρόπο αυτό αποκτά δικαιώματα επιτήρησης κι ελέγχου, δικαιώματα που δεν είχε ως τώρα. Το στάδιο Α2 της αξιολόγησης ακυρώνει πλήρως την παιδαγωγική επιστημονική και κοινωνική μας υπόσταση και αναγάγει σε κριτή της τον διευθυντή/ντρια. Τους καλούμε να μη δεχτούν να μετατραπούν σε αξιολογητές και αξιολογήτριες!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι! Τώρα είναι η ώρα να ριχτούμε στη μάχη με όλες τις δυνάμεις μας! Υπερασπιζόμαστε τις συλλογικές αποφάσεις του κλάδου, τη δημοκρατική λειτουργία των Συλλόγων Διδασκόντων και προστατεύουμε το παιδαγωγικό και συναδελφικό κλίμα των Σχολείων μας!

Καλούμε τους συναδέλφους διευθυντές και διευθύντριες, προϊσταμένες και προϊσταμένους να σταθούν στο πλευρό των νεοδιόριστων συναδέλφων σε αυτή την προσπάθεια, να μην επιτρέψουν να τους ξεχωρίσουν από τον αγώνα που δίνουμε όλοι μαζί για να κρατηθούν όρθια τα σχολεία μας σε πολύ δύσκολες συνθήκες.

Απαιτούμε άμεση και ακώλυτη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων, διαφυλάσσουμε τα δικαιώματά μας και τη δημοκρατία στους Συλλόγους Διδασκόντων.

Όλοι για έναν και ένας για όλους!

Απαντάμε ότι η συμμετοχή στην προσπάθεια διάλυσης, υποβάθμισης κατηγοριοποίησης σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών δεν αποτελεί «ατομική υπόθεση». Η προσωπική στάση και επιλογή μας διαμορφώνει τη συλλογική και συνολική εικόνα που θα έχει το σχολείο, το μορφωτικό και εργασιακό περιβάλλον για τις επόμενες γενιές μαθητών και εκπαιδευτικών. Για αυτό δεν θα αφήσουμε τους διάφορους καλοθελητές να διαλύσουν τον παιδαγωγικό μας ρόλο και την εργασιακή μας υπόσταση και προοπτική.

Η Κυβέρνηση, το Υπουργείο αλλά και οι σύμβουλοι εκπαίδευσης έχουν ήδη ξεκινήσει τις απειλές και τον εκφοβισμό, αφού γνωρίζουν καλά ότι δεν μπορούν να πείσουν πλέον κανέναν ότι η λεγόμενη αξιολόγηση είναι για το καλό μας. Σε ορισμένες Διευθύνσεις, μάλιστα, για να εντείνουν τις πιέσεις καλούν τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να διεκδικήσουν στο μέλλον θέση στελέχους να αξιολογηθούν εθελοντικά και κατά προτεραιότητα!

Για άλλη μια φορά τους απαντάμε συλλογικά. Συνεχίζουμε το μπλοκάρισμα της εφαρμογής της ατομικής αξιολόγησης. Συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή των Ομοσπονδιών και του Συλλόγου μας  από την ατομική αξιολόγηση, καλλιεργούμε τη συλλογική στάση των Συλλόγων Διδασκόντων και τη συμμετοχή στις στάσεις εργασίας, σε περιπτώσεις που οι σύμβουλοι και οι διευθυντές προχωρούν τις διαδικασίες. Συσπειρωνόμαστε στο Σωματείο μας και το ενημερώνουμε σε κάθε φάση!

Καλούμε όλες και όλους τους συναδέλφους, μόνιμους, αναπληρωτές, νεοδιόριστους, τους διευθυντές, τις διευθύντριες και τους προϊστάμενους και τις προϊσταμένες να υπογράψουν το κείμενο της απεργίας αποχής, να υλοποιήσουν τις αποφάσεις του κλάδου, να παραμείνουμε ενωμένοι μέσα στα σχολεία!

Για ακόμα μια φορά ξεκαθαρίζουμε ότι η απεργία – αποχή είναι νόμιμη μορφή πάλης πλήρως κατοχυρωμένη. Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ την έχουν προκηρύξει με βάση όλες τις τυπικές διαδικασίες (κατάθεση εξώδικου κτλ). Επίσης, μας καλύπτει πλήρως και η στάση εργασίας από τις παρακολουθήσεις του μαθήματος. Και η στάση εργασίας (μορφή απεργιακής κινητοποίησης) είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη. Η συμμετοχή στις συλλογικές αποφάσεις της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ, η συμμετοχή στην απεργία – αποχή και τις στάσεις εργασίας δεν μπορούν να στοιχειοθετήσουν κανένα πειθαρχικό παράπτωμα ούτε να οδηγήσουν σε επιβολή ποινών. Αυτό είναι σαφές!

Την ώρα που κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας εξαπολύουν τη μεγαλύτερη επίθεση, γινόμαστε όλοι μια γροθιά και διεκδικούμε τις ζωές μας πίσω!

Παλεύουμε για ένα πραγματικά δημόσιο και δωρεάν Σχολείο, για την μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, για την υπογραφή των διαπιστωτικών πράξεων για την μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων συναδέλφων, για αυξήσεις στους μισθούς, για επιστροφή 13ου και 14ου μισθού, για τη μη ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων!

Τώρα είναι η ώρα της κλιμάκωσης του αγώνα μας για να βγούμε ξανά νικητές!

Καλούμε:

  • Καλούμε τις/τους διευθυντ(ρι)ες, προϊσταμένες/ους να δηλώσουν Α/Α από την ατομική αξιολόγηση και να μην αξιολογήσουν στο στάδιο Α2
  • Σε συμμετοχή όλων των συναδέλφων (νεοδιόριστων, αναπληρωτών, μόνιμων, διευθυντών) στην Απεργία – Αποχή που είναι σε ισχύ από κάθε διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης. Αξιοποιούμε τις στάσεις εργασίας που έχουν προκηρύξει οι Ομοσπονδίες και ο Σύλλογός μας.

Ο κλάδος γράφει λαμπρές σελίδες νικηφόρων αγώνων εδώ και δεκαετίες!

Όλοι μαζί θα νικήσουμε και πάλι!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...