Διεκδικούμε εδώ και τώρα να γίνουν οι απαραίτητες άμεσες ενέργειες του ΥΠΑΙΘΑ ύστερα από τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων στην ειδική & γενική αγωγή
Μετά τη σύσταση των νέων οργανικών θέσεων και πριν από την πραγματοποίηση των μόνιμων Διορισμών, το Δ. Σ. του Σ. Ε. Π. Ε. « Ο Παρθενώνας» επισημαίνει τις απαραίτητες διαδικασίες που οφείλει να ακολουθήσει το ΥΠΑΙΘΑ μετά την ίδρυση των οργανικών θέσεων και τις οποίες διεκδικούμε ως ακολούθως:
- Άμεσα να γίνουν συμπληρωματικές μεταθέσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΠΣΕ σε ΠΕ60, ΠΕ08 και ΠΕ91 στη Γενική Αγωγή και ΠΕ60, ΠΕ71-70 στην Ειδική Αγωγή. Οι συνάδελφοι, που έχουν ήδη κάνει αίτηση για μετάθεση, θα συμμετέχουν στις συμπληρωματικές μεταθέσεις, με την υπάρχουσα αίτησή τους, εφόσον αυτή δεν έχει ικανοποιηθεί.
- Άμεσα να γίνουν συμπληρωματικές μεταθέσεις εντός ΠΥΣΠΕ. Όλοι οι συνάδελφοι που είχαν κάνει αίτηση μετάθεσης εντός ΠΥΣΠΕ θα έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν εκ νέου σχολικές μονάδες, διαδικασία στην οποία θα συμμετέχουν και οι συνάδελφοι που θα μετατεθούν από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, καθώς και όσοι έχουν ήδη μετατεθεί κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά.
- Άμεση προκήρυξη μόνιμων διορισμών στη Γενική και Ειδική Αγωγή, στα κενά που θα διαμορφωθούν μετά τις συμπληρωματικές μεταθέσεις και στον αριθμό που θα δώσει το ΥΠΑΙΘΑ ανά νομό και κλάδο.
- Ανακοίνωση του αριθμού των προσλήψεων αναπληρωτών χωρίς περικοπές στον αριθμό των προσλήψεων και στη βάση της ικανοποίησης στο ακέραιο των γνωματεύσεων των ΚΕΔΑΣΥ με βάση τις ανάγκες (1 εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης προς 1 μαθητή/μαθήτρια που τον έχει ανάγκη).
Έχουμε επανειλημμένα επισημάνει ότι η ίδρυση οργανικών θέσεων πρέπει να γίνεται πριν τη διαδικασία των μεταθέσεων για να μην δημιουργούνται αδικίες στις υπηρεσιακές μεταβολές.
Επίσης τονίζουμε ότι δεν πρόκειται να επιτρέψουμε να περιοριστούν – καταργηθούν οι προσλήψεις εκπαιδευτικών Παράλληλης στήριξης, στο πνεύμα των πρόσφατων αντιεκπαιδευτικών νομοθετικών ρυθμίσεων για την ειδική αγωγή που εισάγουν εξοικονόμηση θέσεων και περικοπές. Ο θεσμός της Παράλληλης στήριξης οφείλει να συνεχίσει να υπάρχει στηρίζοντας τους μαθητές/τις μαθήτριες του Δημόσιου Σχολείου που έχουν ανάγκη. Είναι εμφανής ο στόχος του ΥΠΑΙΘΑ μέσα από την ίδρυση των νέων τμημάτων ένταξης, αν και σύμφωνα με τις θέσεις του κλάδου είναι σημαντικά ωφέλιμο που ιδρύθηκαν, και των νέων ρυθμίσεων στην Ειδική Αγωγή, για περιορισμό των προσλήψεων εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης ειδικότερα μάλιστα από το 2027 και μετά.